მასწავლებელი:
რუსუდან მიროტაძე
|
|
საგანი:
ინგლისური ენა
|
კლასი : 9 გ
|
თემა: You
should calm down! Teen problem page.
|
დრო : 45 წუთი
|
მოსწავლეთა პროფილი: მოსწავლეთა რაოდენობა - 28, მათგან 16 გოგონა და
12 ბიჭი. კლასი არის მულტიკულტურული, სადაც სწავლობს 15 ქართველი და 14 აზერბაიჯანელი
მოსწავლე
|
|
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლე შეძლებს ამოიცნოს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილში
მოცემულ ინფორმაციებს შორის არსებული ლოგიკური კავშირები და დააკავშიროს ეს ინფორმაცია
საკუთარ გამოცდილებასთან.
|
|
მოსალოდნელი შედეგები:
- მოსწავლე ლოგიკურად
აკავშირებს ტექსტის სხვადასხვა ნაწილში მოცემულ ინფორმაციებს ერთმანეთთან
-მოსწავლე აკავშირებს
ტექსტში მოცამულ ინფორმაციას საკუთარ გამოცდილებასთან.
|
|
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი:
უცხ.ს.V
მოსწავლეს
შეუძლია წაიკითხოს და გაიგოს სხვადასხვა ინფორმაციული და შემეცნებითი ტექსტი.
|
|
საჭირო წინარე ცოდნა და უნარ-ჩვევები:
should/ought to/shouldn’t/had better მოდალური
ზმნებისა და მოდალური ფრაზების გამოყენება რჩევის მიცემისას. თემასთან
დაკავშირებული ლექსიკური ერთეულების ცოდნა
5 წთ
|
|
შეფასება/თვითშეფასება:
განმავითარებელი
- ცერები, შუქნიშანი
განმსაზღვრელი - პრეზენტაცია
|
|
სასწავლო მასალა და რესურსები:
დაფა,ცარცი,სახელმძღვანელო,სამუშაო რვეული,კალამი,ფანქარი,CD, CDფლეიერი,ფერადი ბარათები.
|
|
აქტივობა №1
მიმართულება-კითხვა
აქტივობის მიზანი:ტექსტის სხვადასხვა ნაწილში მოცემულ
ინფორმაციებს შორის არსებული ლოგიკური
კავშირების ამოცნობა-დაკავშირება.
აქტივობის აღწერა:მოსწავლეები კითხულობენ ტექსტს თინეიჯერების
პრობლემების შესახებ, ასევე კითხულობენ რჩევებს ამ პრობლემების
გადასაწვეტად და ლოგიკურად აკავშირებენ
მათ ერთმანეთთან.
მოსწავლეები მუშაობენ წყვილებში.
შეფასების ინსტრუმენტი - ცერები 10 წთ.
აქტივობა №2 მიმართულება-მოსმენა
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ მოსმენის
საშუალებით გაასწორონ შესრულებული დავალება
აქტივობის აღწერა: მოსწავლეები უსმენენ ლოგიკურად
დალაგებულ პრობლემებსა და რჩევებს და ამოწმებენ
შესრულებული დავალების სისწორეს.
შეფასების ინსტრუმენტი-შუქნიშანი 5 წთ.
აქტივობა №3
აქტივობის მიზანი: შესასწავლი საკითხის გაგება-
გააზრების შეფასება შეკითხვების გამოყენებით.
აქტივობის აღწერა:მოსწავლეები პასუხობენ შეკითხვებს განხილულ
ტექსტზე დაყრდნობით.
მოსწავლეები მუშაობენ ინდივიდუალურად
შეფასების ინსტრუმენტი- ცერები 5 წთ.
აქტივობა №4 მიმართულება:წერა,ლაპარაკი
აქტივობის მიზანი:მოსწავლეებმა შეძლონ მიღებული ცოდნის
საკუთარ გამოცდილებასთან დაკავშირება ახალი ლექსიკური ერთეულების გამოყენებით.
აქტივობის აღწერა:მოსწავლეები წერილობით აღწერენ
საკუთარ პრობლემას და თხოვენ რჩევას მეგობარს. შემდეგ ცვლიან ბარათებს და
ერთმანეთს აძლევენ საჭირო რჩევას.
მოსწავლეები მუშაობენ ინდივიდუალურად და შემდეგ წყვილებში
პრეზენტაცია
შეფასება
- განმსაზღვრელი (შეფასების რუბრიკები თან
ერთვის) 17 წთ
საშინაო დავალება: სამუშაო
რვეული გვ.30 სავ.1,2,3 3 წთ.
|
კრიტერიუმები
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
1.თემასთან
შესაბამისობა
|
საკითხი ზუსტად და ამომწურავად პასუხობს დავალებას. აზრი თანმიმდევრულად არის გადმოცემული.
|
დავალება მოთხოვნას პასუხობს ნაწილობრივ. უმეტესად აზრი თანამიმდევრულად არის გადმოცემული
|
საკითხი არასრულად არის გადმოცემული;
აზრის გაგება ზოგჯერ ჭირს.
|
დავალება მოთხოვნას პასუხობს მცირედ. აზრის გაგება
უმეტესად ჭირს.
|
დავალება მოთხოვნას არ პასუხობს.
|
2.ლექსიკური
მარაგი
|
იყენებს შესაბამის ლექსიკურ
ერთეულებს. ტერმინოლოგია მდიდარია.
|
უმეტესად იყენებს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებსა და
ტერმინოლოგიას,
|
ზოგჯერ ლექსიკა შეუსაბამოა. ლექსიკა მწირია.
|
ტერმინოლოგია უმეტესად შეუსაბამოა.
|
აზრის გაგება შეუძლებელია
|
3.გრამატიკული
სტრუქტურების სწორად გამოყენება
|
სწორად იყენებს გრამატიკულ სტრუქტურებს.
|
უმეტესად იყენებს შესაბამის გრამატიკულ სტრუქტურებს.
|
ზოგჯერ გრამატიკული სტრუქტურები შეუსაბამოა
|
გრამატიკული სტრუქტურები უმეტესად არასწორად არის
გამოყენებული
|
არ იყენებს სწორად გრამატიკულ სტრუქტურებს
|
4.დროის
მენეჯმენტი
|
სწორად ანაწილებს დროს..იცავს დროის ლიმიტს
|
უმეტესად სწორად ანაწილებს დროს. იცავს დროის ლიმიტს.
|
ზოგჯერ უჭირს დროის სწორად განაწილება.
|
არასათანადოდ იყენებს დროს. უმეტესად არ იცავს დროის
ლიმიტს.
|
ვერ ანაწილებს დროს.არ იცავს დროის ლიმიტს.
|
5.კონტაქტი
აუდიტორიასთან
|
იყენებს შესაბამის მიმიკასა და ჟესტიკულაციას, ამყარებს
ვიზუალურ კონტაქტს აუდიტორიასთან.
|
უმეტესად ახერხებს დაამყაროს კონტაქტი აუდიტორიასთან,
ჟესტიკულაცია შესაბამისია.
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან ზოგჯერ არასაკმარისია.
|
უმეტესად ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან.
|
არ აქვს ვიზუალური კონტაქტი აუდიტორიასთან.
|
ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა
Lesson plan (Trainer Sophia Khvedelidze)
No comments:
Post a Comment