პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკები
კრიტერიუმები
|
4
|
3
|
2
|
1
|
0
|
1.თემასთან
შესაბამისობა
|
საკითხი
ზუსტად
და
ამომწურავად
პასუხობს დავალებას. აზრი თანმიმდევრულად არის გადმოცემული.
|
დავალება მოთხოვნას პასუხობს ნაწილობრივ. უმეტესად აზრი
თანამიმდევრულად
არის გადმოცემული
|
საკითხი
არასრულად
არის
გადმოცემული; აზრის გაგება ზოგჯერ ჭირს.
|
დავალება მოთხოვნას პასუხობს მცირედ. აზრის გაგება უმეტესად ჭირს.
|
დავალება მოთხოვნას არ პასუხობს.
|
2.ლექსიკური
მარაგი
|
იყენებს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებს. ტერმინოლოგია
მდიდარია.
|
უმეტესად იყენებს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებსა და ტერმინოლოგიას,
|
ზოგჯერ ლექსიკა შეუსაბამოა. ლექსიკა მწირია.
|
ტერმინოლოგია უმეტესად შეუსაბამოა.
|
აზრის გაგება შეუძლებელია
|
3.გრამატიკული
სტრუქტურების სწორად გამოყენება
|
სწორად იყენებს გრამატიკულ სტრუქტურებს.
|
უმეტესად იყენებს შესაბამის გრამატიკულ სტრუქტურებს.
|
ზოგჯერ გრამატიკული სტრუქტურები შეუსაბამოა
|
გრამატიკული სტრუქტურები უმეტესად არასწორად არის გამოყენებული
|
არ იყენებს სწორად გრამატიკულ სტრუქტურებს
|
4.დროის მენეჯმენტი
|
სწორად ანაწილებს დროს..იცავს დროის ლიმიტს
|
უმეტესად სწორად ანაწილებს დროს. იცავს დროის ლიმიტს.
|
ზოგჯერ უჭირს დროის სწორად განაწილება.
|
არასათანადოდ იყენებს დროს. უმეტესად არ იცავს დროის ლიმიტს.
|
ვერ ანაწილებს დროს.არ იცავს დროის ლიმიტს.
|
5.კონტაქტი
აუდიტორიასთან
|
იყენებს შესაბამის მიმიკასა და ჟესტიკულაციას, ამყარებს ვიზუალურ კონტაქტს
აუდიტორიასთან.
|
უმეტესად ახერხებს დაამყაროს კონტაქტი აუდიტორიასთან, ჟესტიკულაცია შესაბამისია.
|
კონტაქტი აუდიტორიასთან ზოგჯერ არასაკმარისია.
|
უმეტესად ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან.
|
არ აქვს ვიზუალური კონტაქტი აუდიტორიასთან.
|
ესეს შეფასების რუბრიკები
გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების რუბრიკები
აქტივობები
|
3–4
|
5–6
|
7–8
|
9–10
|
საგაკვეთილო პროცესში აქტიურობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება. ეთიკური ნორმების დაცვა
|
პასიურია, გონებადაფანტულია, არ უსმენს მოსაუბრეს, არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
გაკვეთილზე ნაწილობრივაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება, იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,ვერ იცავს ეთიკურ ნორმებს.
|
გაკვეთილზე აქტიურია, მატ–ნაკლებად მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
მაქსიმალურად ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული, კონცენტრირებული, გულისყურით უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
|
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის გაგება-გააზრების უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა
|
ვერ იგებს წაკითხულ ინფორმაციას , ჯგუფის მუშაობაში პასიურია,არ თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
ნაწილობრივ ახერხებს წაკითხული ინფორმაციის გაგება-გააზრებას, ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
მეტ-ნაკლებად
იგებს და იაზრებს წაკითხულ ინფორმაციას, ჯგუფის მუშაობაში ჩაბმულია, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
|
კარგად ახერხებს წაკითხული ინფორმაციის
გაგება-გაანალიზებას. ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან, არის გამოხატული ლიდერი
|
ინტერაქციაში
მონაწილეობა. კითხვების დასმა და შეკითხვებზე პასუხის გაცემა
|
არ მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები არამიზნობრივი და უშინაარსოა ან ვერ სვამს კითხვებს
|
იშვიათად
მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები უმეტესად არამიზნობრივი და უშინაარსოა,
|
მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები უმეტესად მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხობს კითხვებს დასაბუთებულად. იცავს კამათის წესებს.
|
აქტიურად მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები ღრმა, მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხები გამოირჩევა კონკრეტულობით. ყოველთვის იცავს კამათის წესებს.
|
მოსმენის უნარის შეფასების
რუბრიკები
მოსწავლე , სრულყოფილად იგებს
ტექსტს, სწრაფად ამოიცნობს საჭირო
ინფორმაციას, არ უშვებს ან უშვებს ცოტა შეცდომას,
|
9-10
|
მოსწავლე ნაწილობრივ იგებს ტექსტს,სჭირდება დრო ანფორმაციის ამოსაცნობად, უშვებს რამდენიმე შეცდომას
|
7- 8
|
მოსწავლეს უჭირს ტექსტის გაგება, ვერ ამოიცნობს საჭირო
ინფორმაციას,უშვებს შეცდომებს
|
5 -6
|
No comments:
Post a Comment