შეფასების რუბრიკები


                                       
                         პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკები  
                                                                

კრიტერიუმები


4


3

2

1

0


1.თემასთან შესაბამისობა
 საკითხი ზუსტად და ამომწურავად პასუხობს დავალებას. აზრი თანმიმდევრულად არის გადმოცემული.
 დავალებმოთხოვნას პასუხობს ნაწილობრივ. უმეტესად აზრი თანამიმდევრულად არის გადმოცემული
საკითხი არასრულად არის გადმოცემული; აზრის გაგება ზოგჯერ ჭირს.
დავალება მოთხოვნას პასუხობს მცირედ. აზრის გაგება უმეტესად ჭირს.
დავალება მოთხოვნას არ პასუხობს.

2.ლექსიკური მარაგი
იყენებს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებს. ტერმინოლოგია მდიდარია.
უმეტესად იყენებს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებსა და ტერმინოლოგიას,
ზოგჯერ ლექსიკა შეუსაბამოა. ლექსიკა მწირია.
ტერმინოლოგია უმეტესად შეუსაბამოა.
აზრის გაგება შეუძლებელია

3.გრამატიკული სტრუქტურების სწორად გამოყენება
სწორად იყენებს გრამატიკულ სტრუქტურებს.
უმეტესად იყენებს შესაბამის გრამატიკულ სტრუქტურებს.
ზოგჯერ გრამატიკული სტრუქტურები შეუსაბამოა
გრამატიკული სტრუქტურები უმეტესად არასწორად არის გამოყენებული
არ იყენებს სწორად გრამატიკულ სტრუქტურებს

4.დროის მენეჯმენტი
სწორად ანაწილებს დროს..იცავს დროის ლიმიტს
უმეტესად სწორად ანაწილებს დროს. იცავს დროის ლიმიტს.
ზოგჯერ უჭირს დროის სწორად განაწილება.
არასათანადოდ იყენებს დროს. უმეტესად არ იცავს დროის ლიმიტს.
ვერ ანაწილებს დროს.არ იცავს დროის ლიმიტს.
5.კონტაქტი აუდიტორიასთან
იყენებს შესაბამის მიმიკასა და ჟესტიკულაციას, ამყარებს ვიზუალურ კონტაქტს აუდიტორიასთან.
უმეტესად ახერხებს დაამყაროს კონტაქტი აუდიტორიასთან, ჟესტიკულაცია შესაბამისია.
კონტაქტი აუდიტორიასთან ზოგჯერ არასაკმარისია.
უმეტესად ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან.
არ აქვს ვიზუალური კონტაქტი აუდიტორიასთან.

ესეს შეფასების რუბრიკები

გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების რუბრიკები
 აქტივობები
3–4
5–6
7–8
9–10
საგაკვეთილო პროცესში აქტიურობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება. ეთიკური ნორმების დაცვა
პასიურია, გონებადაფანტულია, არ უსმენს მოსაუბრეს,  არ იცავს ეთიკურ ნორმებს
გაკვეთილზე ნაწილობრივაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება, იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,ვერ იცავს ეთიკურ ნორმებს.
გაკვეთილზე აქტიურია, მატნაკლებად მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
მაქსიმალურად ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული, კონცენტრირებული, გულისყურით უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის გაგება-გააზრების  უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა
ვერ იგებს  წაკითხულ ინფორმაციას , ჯგუფის მუშაობაში პასიურია,არ თანამშრომლობს  ჯგუფის წევრებთან
ნაწილობრივ ახერხებს  წაკითხული ინფორმაციის გაგება-გააზრებას, ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის  წევრებთან
მეტ-ნაკლებად იგებს და იაზრებს წაკითხულ ინფორმაციას, ჯგუფის მუშაობაში ჩაბმულია, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან
კარგად ახერხებს  წაკითხული ინფორმაციის გაგება-გაანალიზებას. ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან, არის გამოხატული ლიდერი
ინტერაქციაში მონაწილეობა. კითხვების დასმა და შეკითხვებზე პასუხის გაცემა
არ მონაწილეობს ინტერაქციაში,  დასმული კითხვები არამიზნობრივი და უშინაარსოა ან ვერ სვამს კითხვებს
იშვიათად მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები უმეტესად არამიზნობრივი და უშინაარსოა,
მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები უმეტესად მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხობს კითხვებს დასაბუთებულად. იცავს კამათის წესებს.
აქტიურად მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები ღრმა, მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხები გამოირჩევა კონკრეტულობით. ყოველთვის იცავს კამათის წესებს.


                                                     მოსმენის უნარის  შეფასების  რუბრიკები

მოსწავლე , სრულყოფილად  იგებს  ტექსტს, სწრაფად ამოიცნობს   საჭირო ინფორმაციას, არ უშვებს  ან უშვებს ცოტა შეცდომას,

   
          9-10
მოსწავლე ნაწილობრივ იგებს ტექსტს,სჭირდება დრო ანფორმაციის  ამოსაცნობად,  უშვებს რამდენიმე შეცდომას


          7- 8
მოსწავლეს უჭირს ტექსტის გაგება, ვერ ამოიცნობს საჭირო ინფორმაციას,უშვებს შეცდომებს


            5 -6


No comments:

Post a Comment