პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკები
კრიტერიუმები 
 | 
  
4 
 | 
  
3 
 | 
  
2 
 | 
  
1 
 | 
  
0 
 | 
 
1.თემასთან
  შესაბამისობა 
 | 
  
 საკითხი
  ზუსტად
  და
  ამომწურავად
  პასუხობს დავალებას. აზრი თანმიმდევრულად არის გადმოცემული. 
 | 
  
 დავალება მოთხოვნას პასუხობს ნაწილობრივ. უმეტესად აზრი
  თანამიმდევრულად
  არის გადმოცემული 
 | 
  
საკითხი
  არასრულად
  არის
  გადმოცემული; აზრის გაგება ზოგჯერ ჭირს. 
 | 
  
დავალება მოთხოვნას პასუხობს მცირედ. აზრის გაგება უმეტესად ჭირს. 
 | 
  
დავალება მოთხოვნას არ პასუხობს. 
 | 
 
2.ლექსიკური
  მარაგი 
 | 
  
იყენებს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებს. ტერმინოლოგია
  მდიდარია. 
 | 
  
უმეტესად იყენებს შესაბამის ლექსიკურ ერთეულებსა და ტერმინოლოგიას, 
 | 
  
ზოგჯერ ლექსიკა შეუსაბამოა. ლექსიკა მწირია. 
 | 
  
ტერმინოლოგია უმეტესად შეუსაბამოა. 
 | 
  
აზრის გაგება შეუძლებელია 
 | 
 
3.გრამატიკული
  სტრუქტურების სწორად გამოყენება 
 | 
  
სწორად იყენებს გრამატიკულ სტრუქტურებს. 
 | 
  
უმეტესად იყენებს შესაბამის გრამატიკულ სტრუქტურებს. 
 | 
  
ზოგჯერ გრამატიკული სტრუქტურები შეუსაბამოა 
 | 
  
გრამატიკული სტრუქტურები უმეტესად არასწორად არის გამოყენებული 
 | 
  
არ იყენებს სწორად გრამატიკულ სტრუქტურებს 
 | 
 
4.დროის მენეჯმენტი 
 | 
  
სწორად ანაწილებს დროს..იცავს დროის ლიმიტს 
 | 
  
უმეტესად სწორად ანაწილებს დროს. იცავს დროის ლიმიტს. 
 | 
  
ზოგჯერ უჭირს დროის სწორად განაწილება. 
 | 
  
არასათანადოდ იყენებს დროს. უმეტესად არ იცავს დროის ლიმიტს. 
 | 
  
ვერ ანაწილებს დროს.არ იცავს დროის ლიმიტს. 
 | 
 
5.კონტაქტი
  აუდიტორიასთან 
 | 
  
იყენებს შესაბამის მიმიკასა და ჟესტიკულაციას, ამყარებს ვიზუალურ კონტაქტს
  აუდიტორიასთან. 
 | 
  
უმეტესად ახერხებს დაამყაროს კონტაქტი აუდიტორიასთან, ჟესტიკულაცია შესაბამისია. 
 | 
  
კონტაქტი აუდიტორიასთან ზოგჯერ არასაკმარისია. 
 | 
  
უმეტესად ვერ ამყარებს კონტაქტს აუდიტორიასთან. 
 | 
  
არ აქვს ვიზუალური კონტაქტი აუდიტორიასთან. 
 | 
 
ესეს შეფასების რუბრიკები
 
 
გაკვეთილზე ჩართულობის შეფასების რუბრიკები
 აქტივობები 
 | 
  
3–4 
 | 
  
5–6 
 | 
  
7–8 
 | 
  
9–10 
 | 
 
საგაკვეთილო პროცესში აქტიურობა, მოსმენის კულტურა, მობილიზება. ეთიკური ნორმების დაცვა 
 | 
  
პასიურია, გონებადაფანტულია, არ უსმენს მოსაუბრეს,  არ იცავს ეთიკურ ნორმებს 
 | 
  
გაკვეთილზე ნაწილობრივაა ჩართული, უჭირს ყურადღების კონცენტრირება, იშვიათად უსმენს მოსაუბრეს,ვერ იცავს ეთიკურ ნორმებს. 
 | 
  
გაკვეთილზე აქტიურია, მატ–ნაკლებად მობილიზებული, კონცენტრირებული, უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს 
 | 
  
მაქსიმალურად ჩართულია საგაკვეთილო პროცესში, მობილიზებული, კონცენტრირებული, გულისყურით უსმენს მოსაუბრეს, იცავს ეთიკურ ნორმებს 
 | 
 
წაკითხული მხატვრული ნაწარმოების ან ინფორმაციის გაგება-გააზრების  უნარი, ჯგუფში მუშაობა, თანამშრომლობა 
 | 
  
ვერ იგებს  წაკითხულ ინფორმაციას , ჯგუფის მუშაობაში პასიურია,არ თანამშრომლობს  ჯგუფის წევრებთან 
 | 
  
ნაწილობრივ ახერხებს  წაკითხული ინფორმაციის გაგება-გააზრებას, ჯგუფის მუშაობაში ხანდახან შეაქვს წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის  წევრებთან 
 | 
  
მეტ-ნაკლებად
  იგებს და იაზრებს წაკითხულ ინფორმაციას, ჯგუფის მუშაობაში ჩაბმულია, თანამშრომლობს ჯგუფის წევრებთან 
 | 
  
კარგად ახერხებს  წაკითხული ინფორმაციის
  გაგება-გაანალიზებას. ჯგუფის მუშაობაში შეაქვს მნიშვნელოვანი წვლილი, თანამშრომლობს ჯგუფის სხვა წევრებთან, არის გამოხატული ლიდერი 
 | 
 
ინტერაქციაში
  მონაწილეობა. კითხვების დასმა და შეკითხვებზე პასუხის გაცემა 
 | 
  
არ მონაწილეობს ინტერაქციაში,  დასმული კითხვები არამიზნობრივი და უშინაარსოა ან ვერ სვამს კითხვებს 
 | 
  
იშვიათად
  მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები უმეტესად არამიზნობრივი და უშინაარსოა, 
 | 
  
მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები უმეტესად მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხობს კითხვებს დასაბუთებულად. იცავს კამათის წესებს. 
 | 
  
აქტიურად მონაწილეობს ინტერაქციაში, დასმული კითხვები ღრმა, მიზნობრივი და შინაარსიანია. პასუხები გამოირჩევა კონკრეტულობით. ყოველთვის იცავს კამათის წესებს. 
 | 
 
                                                     მოსმენის უნარის  შეფასების 
რუბრიკები
მოსწავლე , სრულყოფილად  იგებს 
  ტექსტს, სწრაფად ამოიცნობს   საჭირო
  ინფორმაციას, არ უშვებს  ან უშვებს ცოტა შეცდომას,
   
 | 
  
          9-10 
 | 
 
მოსწავლე ნაწილობრივ იგებს ტექსტს,სჭირდება დრო ანფორმაციის  ამოსაცნობად,  უშვებს რამდენიმე შეცდომას 
 | 
  
          7- 8 
 | 
 
მოსწავლეს უჭირს ტექსტის გაგება, ვერ ამოიცნობს საჭირო
  ინფორმაციას,უშვებს შეცდომებს 
 | 
  
            5 -6  
 | 
 
No comments:
Post a Comment